دبیرستان پسرانه هیئت امنایی شهید باهنر
   

موفقیت تیم های آزمایشگاه شیمی دبیرستان شهید با هنر

۰۱ اسفند ۹۶, ۲۱:۰۷
آزمون تئوری مسابقات آزمایشگاهی فیزیک و شیمی مرحله ی منطقه ای، صبح روز دوشنبه سی ام بهمن ماه ساعت 9 تا 10 در ادراه ی آموزش و پرورش منطقه ی 12 برگزار گردید. در این مرحله، در هر یک از پایه های دهم و یازدهم، سه تیم سه نفره انتخاب و به مرحله ی منطقه ای آزمون عملی مسابقات راه یافتند. 
 
در هر دو پایه ی دهم و یازدهم، تیم های آزمایشگاه شیمی دبیرستان شهید باهنر، رتبه ی اول مسابقات را از آن خود کردند. رتبه های دوم و سوم نیز به ترتیب در پایه ی دهم، نصیب دبیرستان های سلمان و روشنگر و در پایه ی یازدهم، نصیب دبیرستان های سلمان و علوی گردید. 
 
در این مسابقات، آقایان حمیدرضا ثابت قدم مقدم، سید علی رضا محمودی و محمد مهدی عسگری، نفرات اصلی و آقایان سید سهیل محسنی و امیر حسین جنگجو، نفرات ذخیره ی پایه ی دهم و آقایان محمد جواد همتی پارسا، امیر حسین نوروزی و محمدرضا شریعتی، نفرات پایه ی یازدهم هستند. 
 
این موفقیت را به اعضای تیم های آزمایشگاه شیمی و مسئولین و دانش آموزان دبیرستان، تبریک می گوییم و از مدیریت محترم دبیرستان، جناب آقای طالبی که شرایط و امکانات لازم را در برگزاری کلاس های آمادگی مسابقات فراهم نمودند، تشکر و قدردانی می کنیم. 
 
نتایج تیم های آزمایشگاه فیزیک، هنوز اعلام نشده است. برای این تیم های قدرتمند نیز آرزوی موفقیت داریم. 
 
به امید موفقیت در آزمون عملی مرحله ی منطقه ای و آزمون های استانی و کشوری. هر چه خدا بخواهد...
باقی بقایتان...
 
 
۰۲ اسفند ۹۶, ۱۰:۰۸
این موفقیت را به بچه های تیم شیمی و استاد زارع دبیر دلسوز و زحمتکش و دوستداشتنی آزمایشگاه شیمی تبریک می گویم. آقای زارع دوستت داریم.
۰۲ اسفند ۹۶, ۱۰:۲۲
سلام رضا جان. من هم شما و همه ی دانش آموزان عزیز را دوست دارم. ولی من جز انجام وظیفه کاری نکردم. زحمت اصلی را خود بچه ها کشیدند.
۰۲ اسفند ۹۶, ۱۹:۵۴
در هر دو پایه ی دهم و یازدهم، تیم های آزمایشگاه فیزیک دبیرستان شهید باهنر نیز رتبه ی اول مسابقات را از آن خود کردند. در پایه ی دهم، رتبه های دوم و سوم به ترتیب نصیب دبیرستان های سلمان و حضرت فاطمه الزهرا (س ) و در پایه ی یازدهم، رتبه ی دوم نصیب دبیرستان های سلمان و حضرت فاطمه الزهرا (س ) و رتبه ی سوم، نصیب دبیرستان مدرس گردید. در این مسابقات، آقایان محمد کاظم سلیمانی، محمدعلی مصلح و امیرعلی کاهه نفرات پایه ی دهم و آقایان امیرمحمد رفعتی نژاد، امیرمسعود نوایی و شایان زرین بدرقه، نفرات پایه ی یازدهم هستند. این موفقیت را به دبیر سخت کوش و دلسوز آزمایشگاه فیزیک جناب آقای مهندس قنبری، دبیران محترم درس فیزیک، اعضای تیم های آزمایشگاه فیزیک و مسئولین و دانش آموزان دبیرستان، تبریک می گوییم و بار دیگر از مدیریت محترم دبیرستان، جناب آقای طالبی که شرایط و امکانات لازم را در برگزاری کلاس های آمادگی مسابقات فراهم نمودند، تشکر و قدردانی می کنیم. به امید موفقیت در آزمون عملی مرحله ی منطقه ای و آزمون های استانی و کشوری. هر چه خدا بخواهد... باقی بقایتان...
۰۲ اسفند ۹۶, ۱۹:۵۸
از جناب آقای مهندس صادقی دبیر محترم درس شیمی دهم و یازدهم که در موفقیت تیم های آزمایشگاه شیمی، سهم عمده ای داشته اند، تشکر و قدردانی می کنیم.
۰۴ اسفند ۹۶, ۲۲:۴۱
این پیروزی را به مربیان و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات تبریک میگم.
کد بالا را در محل مربوطه وارد نمایید
(حروف بزرگ و کوچک را رعایت نمایید)